Başvuru Takvimi

 

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ

AKADEMİK TEŞVİK ÖDENEĞİ TAKVİMİ

11-15 Ocak 2021

Öğretim elemanlarının kadrolarının bulunduğu Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonuna başvurusu.

18-20 Ocak 2021

Üniversitemiz birimlerinde kurulan Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından sunulan belgelerin incelenmesi.

 21 Ocak 2021

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından teşvik almaya hak kazananların liste ve evraklarının nihai karar için Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna gönderilmesi.

22 Ocak 2021

Sekreterya tarafından başvurulara ilişkin sıralı liste oluşturulması.

25-27 Ocak 2021

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından teşvik başvurularının değerlendirilmesi ve sonuçların Üniversitemiz web sayfasında ilan edilmesi.

28 Ocak 2021

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu sonuç listesi Birimlere EBYS üzerinden bildirilecektir.

28 Ocak - 3 Şubat 2021

Sonuçlar için Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna itiraz süreci.

4-5 Şubat 2021

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından itirazların sonuçlandırılması.

AÇIKLAMALAR

1) Akademik faaliyetlere ilişkin başvurularda YÖKSİS ten (https://yoksis.yok.gov.tr/) alınan çıktı kullanılacaktır. Bu nedenle, YÖKSİS şifresi olmayan öğretim elemanlarımız, YÖKSİS giriş sayfasında "şifremi unuttum" seçeneğine tıklayarak yeni şifrelerini edinebilirler. Şifrelerini edinemeyenler personel@trakya.edu.tr adresinden e-posta ile talep edebilir veya personel daire başkanlığının 223 42 15 (1366-1367-1368) nolu telefonuna ulaşarak temin edebilirler.

2) Başvuruda, akademik faaliyetlere ilişkin YÖKSİS’ ten alınan çıktı ile birlikte akademik faaliyetlere ilişkin belge/çıktı/döküman eklenmelidir.

 

 

Bu içerik 08.01.2016 tarihinde yayınlandı ve toplam 4537 kez okundu.